ConWebBlog: The Weblog of ConWebWatch

your New Media watchdog

ConWebWatch: home | archive/search | about | primer | shop

Wednesday, July 25, 2007
Speaking of Belated Apologies ...
Topic: NewsBusters

A July 24 NewsBusters post by Ken Shepherd takes Keith Olbermann to task for taking too long to apologtize for a segment that aired on "Countdown" while he was on vacation that criticized Wendy Vitter as committing a "ho-pas" for the dress wore during the news conference in which her husband, Sen. David Vitter (R-La.), admitted to an affair with a prostitute.

So we know about NewsBusters' sensitivities. Will Shepherd, as NewsBusters managing editor, ask that Warner Todd Huston similarly apologize to the Los Angeles Times for falsely suggesting that its article tying Fred Thompson to lobbying efforts for an abortion-rights group was not true? After all, it's been nearly a week since the the Times' story was confirmed, and Huston has yet to ackowledge that fact.

Posted by Terry K. at 1:41 AM EDT
Tuesday, July 24, 2007
Massie's Favorite (Non-Existent) Word
Topic: WorldNetDaily
In his July 24 WorldNetDaily column, Mychal Massie returns to his thesauric well once more and reprises the word "Erebusic" -- which we've already noted doesn't exist.

Posted by Terry K. at 6:57 PM EDT
'Democrat Debate' (Update)
Topic: NewsBusters

We already know about conservatives' general refusal to use the proper grammatical form of "Democratic," preferring incorrect constructs like "Democrat Party," as we've documented. Matthew Balan ratchets up this strange refusal a bit in a July 23 NewsBusters post, using terms like "Democrat presidential candidates," "Democrat debate" and "Democrat administrations."

Balan's post purported to count the number of "liberal" or "left-wing" questions vs. "conservative" questions asked at Monday's Democratic presidential debate (see, Matthew? It's not so hard to add those two little, grammatically correct letters!) But his catetorization of "left-wing" vs. "conservative" seems a bit arbitrary, apparently to pump up the number of "left-wing" questions. He listed a question asking "how Obama and Clinton address criticisms that they’re not 'black enough' or 'feminine enough' " as a "left-wing" question. We don't get it.

UPDATE: Brent Baker used Balan's post to claim in a July 24 MRC CyberAlert that "candidates were hit with questions from the left over the right by nearly a 3-to-1 margin." That's misleading, since Baker's tally covers only 23 questions tagged "left-wing" or "conservative" out of 39 questions asked. Baker has a bad habit of making misleading ratio claims about such tallies.

Posted by Terry K. at 9:26 AM EDT
Updated: Tuesday, July 24, 2007 4:02 PM EDT
Will Huston Apologize?
Topic: NewsBusters

We've previously noted a July 7 NewsBusters post in which Warner Todd Huston called a claim in a Los Angeles Times article that Fred Thompson worked as a lobbyist for a family-planning group in the early 1990s "hearsay" and "an unproven (and maybe unprovable) claim" (though the article cited "the minutes of a 1991 board meeting of the National Family Planning and Reproductive Health Assn." as evidence and names five people as corroborating the claim). Huston further derided the article as having "no real proof by anyone here" and "just a she-said/he-said claim." He concluded that the story was "nothing but claims made with no evidence to back them up so far," adding: "All in all, this is a very badly reported, partisan story that slams Fred Thompson instead of a fully investigated story, fairly presented, so that readers can make a more informed decision on whether to believe the claims made therein." 

Since then, more evidence to back up the aricle's claim about Thompson has surfaced: The New York Times reported on July 19 that billing records support the claim that Thompson did some lobbying work for an abortion-rights group.

Huston has yet to acknowledge the New York Times article (though he did take the time to assert on July 9 that parts of the LA Times article were "disappearing" from the website, though it turned out that the story had been replaced by the version that ran in the print due to an uncorroborated minor claim). Even though Huston's attack on the LA Times has proven to be discredited, there's no recognition of that fact by Huston or anyone else on NewsBusters.

Shouldn't Huston note this fact and acknowledge his error of his earlier rhetoric? We think he should. 

Posted by Terry K. at 12:39 AM EDT
Updated: Wednesday, July 25, 2007 1:42 AM EDT
Monday, July 23, 2007
WND's Baehr Smears Obama
Topic: WorldNetDaily

In the middle of a July 23 WorldNetDaily rant against "homosexual propaganda" in the movies as exemplified by the new film "I Now Pronounce You Chuck and Larry," Ted Baehr and Tom Snyder (no, not that one; this one's the editor of Baehr's Movieguide website) be felt the need to attack Barack Obama:

This week, the leading "progressive" candidate in the Democratic Party, Barack Obama, reiterated his support for teaching sex education to children in kindergarten. Since Obama, like the filmmakers behind "Chuck and Larry," also supports same-sex marriage, we assume this means that he wants to teach homosexuality to children as young as five.

In fact -- if Baehr and Snyder had bothered to look up what Obama actually said, rather than "assume" what he meant -- Obama emphasized that sex ed for kindergarteners would be "age appropriate" and be focused on inappropriate touching by strangers as a way to protect children from sexual predators (as we've previously pointed out).

Apparently, Baehr was too busy denouncing homosexuality as an "evil sin" to do any actual research for his column.

Posted by Terry K. at 2:51 PM EDT
Graham Misleads on Blogger Who Misleads
Topic: NewsBusters

A July 23 NewsBusters post by Tim Graham attacks the Washington Post for alelgedly calling an anti-immigrant blogger in Virginia a "mouse-pushing crackpot" in a profile of the man -- even though he admits that the article points out "that he can’t be dismissed as a crackpot if he’s actually shaping public policy" in the county where he lives.

But even that misstates what the Post article said: that the blogger, Greg Letiecq, "is not some mouse-pushing crackpot with a keyboard and an Internet connection. In the past 18 months, Letiecq has leveraged his blog to help elect allies, kill off opponents' campaigns and shape local public policy. Peers call his site the most influential local blog in Virginia." Yes, the article specifically said that Letiecq "is not some mouse-pushing crackpot."

Graham then goes on to defend Letiecq from the accusation that he claimed, in the Post's words, that "Illegal immigrant ice cream vendors might be spreading leprosy in Manassas" and that Letiecq's blog "often mak[e] up in passion what it lacks in proof." Graham wrote: "On the weird-sounding item on leprosy in your ice cream, the actual blog item doesn’t sound as weird as Miroff's freak-show carnival barking would suggest. "

In fact, the actual blog item -- headlined "You Want Leprosy With That?" and attacking food cart vendors as disease-ridden illegals -- is based on a recitation of claims made in a 2005 WorldNetDaily article taken about a Journal of American Physicians and Surgeons report by Madeleine Cosman attacking illegal immigrants. As we've reported, the JAPS is little more than a conservative publication gussied up with a medical spin, published by the equally conservative Association of American Physicians and Surgeons.

Further, Letiecq unquestioningly repeats Cosman's claim that "in the past three years America has more than 7,000 cases of leprosy" -- a claim that has been proven false. Letiecq also links to a 2004 Rutherford Institute column by John Whitehead making the same claim.

So, Graham doesn't think it's "weird" to repeat false claims to support inflammatory accusations? Sheesh.

Posted by Terry K. at 1:39 PM EDT
Updated: Monday, July 23, 2007 1:43 PM EDT
At Last: CNS Applies 'Filibuster' to GOP

A July 20 article by Nathan Burchfiel finally breaks his previous aversion to the word and uses the term "filibuster" to describe the GOP's actions on a bill to mandate the withdrawal of U.S. troops from Iraq.

Good thing, too, since a July 23 CNS article once again, as it has before, mentioned the "filibustering" of some Bush judicial nominees.

Posted by Terry K. at 9:11 AM EDT
Sheppard's Swiftly Shifting Standards
Topic: NewsBusters

In a July 17 NewsBusters post, Noel Sheppard claimed to be concerned that Bill O'Reilly might be unfairly targeting Daily Kos as "one of the worst examples of hatred America has to offer" in O'Reilly's efforts to get JetBlue to disassociate itself from Daily Kos' annual convention by citing selected website entries:

Were these statements made by DKos diarists, or in the comments sections? There is indeed a difference that shouldn’t be ignored, or we are acting exactly like that which offends us.

If, on the other hand, such statements were representative of management’s views, O’Reilly should have made a stronger case to prove that. For instance, were the offensive comments made by Moulitsas or any of the major contributors? On the days the vitriol he cited occurred, what percentage of the comments did this hate-speech represent?

What should always be kept in mind concerning message boards at political websites is that a percentage of the commentary is likely going to be offensive to management and contributors. Without stepping on any toes, there are many comments made at NB message boards that I completely disagree with, and don’t condone in any way. I imagine the same happens at O’Reilly’s website, too.

As such, in the Internet Era, I think individuals and corporations must be careful in attaching too much relevance to what occurs at message boards unless it can be demonstrated that management either shares or condones such views. 

But Sheppard made no effort to investigate O'Reilly's claims to see if, in fact, they were by diarists or commenters. In fact, as Media Matters pointed out, all of the examples O'Reilly cited did indeed come from commenters, not diarists.

In a July 20 post, Sheppard praises O'Reilly for being "[d]epending on which side you believe ... extremely or moderately successful" in getting JetBlue to disassociate itself from Daily Kos. Nowhere does Sheppard mention that O'Reilly pulled his inflammatory Daily Kos statements from commenters, not diarists -- a behavior Sheppard purported to deplore just three days earlier. Instead, Sheppard joins in the attacking of Daily Kos:

However, it seems incontrovertible at this point that this is clearly a Democrat campaign website now. They do fundraisers, invite candidates to write diaries, hold conventions with said candidates, etc.

As such, Daily Kos clearly walks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck. With that in mind, it's time for Markos to grow up a little bit, and recognize that if he wants to play with the big boys, he's going to have to play by big boy rules.

Sheppard shouldn't have even bothered to write that July 17 post if he was going to immediately ignore the standards he set for himself in it.

Posted by Terry K. at 12:47 AM EDT
Sunday, July 22, 2007
Limbaugh's Disingenous Column
Topic: WorldNetDaily

David Limbaugh's July 20 column -- printed at WorldNetDaily and NewsMax -- was a disingenous attack on Chris Matthews.

Limbaugh started off by claiming that Matthews' appearance on "The Tonight Show" should be required viewing for "[t]hose who deny the overwhelming liberal bias of the mainstream media." Limbaugh conveniently forgets thatMatthews was a reliable basher of President Clinton. Limbaugh himself once praised Matthews as "usually fair to Republicans and intellectually honest."

Limbaugh then noted that Jay Leno stated that "God told him [Bush] that we should fight this war," adding, "Matthews said Bush needed 'a little humility.' Even Abraham Lincoln, Matthews said, didn't claim to have God on his side in the Civil War." Limbaugh responded: "While I can't prove a negative, I am confident Bush never said that God is on our side in this war – though it wouldn't bother me if he had – or that God directed him to attack Iraq." But he never quotes Bush directly on what he has actually said on the subject, only paraphrasing that "[h]e has said he continually prays for divine guidance and reads the Bible every day."

In fact, the UK Guardian reported:

George Bush has claimed he was on a mission from God when he launched the invasions of Afghanistan and Iraq, according to a senior Palestinian politician in an interview to be broadcast by the BBC later this month.

Mr Bush revealed the extent of his religious fervour when he met a Palestinian delegation during the Israeli-Palestinian summit at the Egpytian resort of Sharm el-Sheikh, four months after the US-led invasion of Iraq in 2003.

One of the delegates, Nabil Shaath, who was Palestinian foreign minister at the time, said: "President Bush said to all of us: 'I am driven with a mission from God'. God would tell me, 'George go and fight these terrorists in Afghanistan'. And I did. And then God would tell me 'George, go and end the tyranny in Iraq'. And I did."

Mr Bush went on: "And now, again, I feel God's words coming to me, 'Go get the Palestinians their state and get the Israelis their security, and get peace in the Middle East'. And, by God, I'm gonna do it."

While the White House has denied Shaath's account, Limbaugh should have noted that Leno and Matthews have a basis for making such a claim about Bush; instead, he attacks Matthews for "distorting the truth" by "unequivocally implying that Bush has claimed to get his marching orders directly from God and that that is scary – as if he's in some kind of spiritual trance."

Limbaugh quoted Matthews as saying, "I think we gotta be damn skeptical of this crowd, because on WMD, on the connection to 9/11, on the surge … on the torture, on every step of the way we've been given misinformation to the point now, we just did a poll, a fifth of the American people believe we found weapons of mass destruction when we got there. They're still indoctrinated. … How do we get all this misinformation? From the top, unfortunately. It's a sad thing." To respond, Limbaugh goes into full disingenousness mode:

  • "The administration never said Iraq attacked us on 9/11. It never said there was an operational relationship between Iraq and al-Qaida, just that there was a relationship, which there was. ... If two-fifths of the American people believe Iraq attacked us on 9/11, it isn't Bush's fault, because he never said that." Limbaugh narrowly defines his response, focusing only on Bush. In fact, Vice President Dick Cheney has tried to tie Iraq to al-Queda and 9/11.
  • "Only grassy-knoll nutcakes and anti-military types believe the 'brass' authorized systematic abuse of enemy combatant detainees." Limbaugh doesn't mention a 2002 memo by Justice Department lawyer John Yoo that pushed previous limits on "interrogation techniques" by narrowly defining what was torture. The Justice Department's advocacy of ways to seek ways to make such so-called "enhanced interrogation" permissible can very well be seen as coming from the "brass."
  • "And if one-fifth of the people believe we found new WMD stockpiles (we clearly did find old WMD), it isn't because Bush said so. Yet Matthews says this 'misinformation' came from 'the top,' meaning Bush. But he knows that Bush has never said we've found WMD there. Never. He's said quite the opposite. This one isn't even arguable." Limbaugh again draws his question narrowly, saying that because Bush never said, nobody said it. In fact, there's an important related issue: numerous war supporters -- and, thus, Bush supporters, have claimed that Saddam had WMD and that they were moved to Syria just before the war. While the Bush administration has denied this claim, shouldn't Limbaugh be taking his fellow conservatives to task for forwarding such misinformation that reflects badly on the Bush administration?

Matthews actually has a point, and rather than acknowledging that, Limbaugh merely attacked him by not telling his own readers the full truth.

Posted by Terry K. at 11:04 PM EDT
Saturday, July 21, 2007
Media Mythbusters Making Its Own Myths
Topic: Washington Examiner

A new website has launched, Media Mythbusters -- promoted in a July 19 Washington Examiner column by Lorie Byrd -- with the goal of purporting to "debunk myths that take hold as a result of inaccurate or irresponsible media reports." But the website and the folks behind it are apparently intent on building a few myths of their own.

The first myth involves the partisan nature of the website. Ideologies are kept under wraps and most language is neutral, but site leader Byrd of the Wizbang blog -- as well as the rest of the declared contributors -- are all conservatives, and their target is the media they deride as liberal. Don't look for any myths promulgated by, say, Fox News here. Don't expect a section on Amir Taheri, who used conservative-leaning papers (aided by conservative blogs like NewsBusters) to spread the false claim that the Iranian parliament passed a law that would require the country's Jews and Christians to wear colored badges to identify them and other religious minorities as non-Muslims.

Indeed, the list of subjects covered (listed on the blog) -- Rathergate, Stephen Glass, Swift Boat Veterans for Truth -- reads like a who's who of conservative attacks on the "liberal" media. And even then, there's a lot more myth-making than truth happening. Indeed, many of the entries appear to be copied-and-pasted out of conservative blogs.

For instance, Byrd claimed in her Examiner column that the "Sunni burning six" story -- in which the Associated Press reported that several Iraq Sunnis were burned alive, a story corroborated by an Iraqi police captain named Jamil Hussein -- "was retracted, and that 'Capt. Jamil Hussein' was a pseudonym." But nowhere in Media Mythbusters' Jamil Hussein section does it unequivocally state that the AP retracted the story.

Further, in the Jamil Hussein section is a copy of a blog entry by Michelle Malkin asserting that because parts of four mosques were still standing, they were not "destroyed" as the AP reported; nowhere does the entry note that at least one of those mosques had its dome blown off -- which arguably fits the description of "destroyed."

The site is in a wiki format and presumably subject to change. We have doubts about how much change will actually occur, though, or whether any balance will be brought to the site. While the site's front page states, "Many of the Media Mythbusters contributors are members of the New Media with experience debunking and/or reporting on questionable reporting from major media outlets," it then adds, "Only approved contributors will be allowed to post at the Media Mythbusters site" -- something of a departure from a true wiki, which has fewer restrictions on contributors.

So, in the future, look for Media Mythbusters to become a cudgel to bash the "mainstream" (read: "liberal") media -- and for ConWebWatch never to become an "approved contributor," despite our own history of busting media myths.

Posted by Terry K. at 12:44 AM EDT
Updated: Sunday, September 16, 2007 1:03 PM EDT
Friday, July 20, 2007
David Thibault, R.I.P.

A July 20 article by Susan Jones states that former CNS editor-in-chief David Thibault has died of cancer. Our condolences go to his family and friends.

Jones writes of Thibault: "Under his leadership, the fledgling Cybercast News Service thrived and grew into a real journalistic powerhouse in the 'new media.'" At the risk of speaking ill of the dead, we note that Thibault was responsible for a few lowlights as well:

  • Thibault vociferously defended CNS' efforts to smear Democratic strategist Paul Begala, falsely claiming that Begala had said that Republicans are trying to kill him and his family.
  • Thibault similarly praised CNS' attacks on Rep. John Murtha, promoting smears advanced by defeated political opponents and other disgruntled and dead folks. Thibault even attempted to argue that CNS wasn't a conservative news organization.
  • Thibault insisted that Jeff Gannon -- the former Talon News employee discovered to be a conservative shill who moonlighted in the sex trade -- was no conservative because he was a "homosexual hooker" and that the only reason Gannon was singled out was that he "would have betrayed the liberal cause with conservative-slanted writing."

Lest you think this is too harsh, we remind you that upon Peter Jennings' death in 2005, the first response of the Media Research Center was to remind its readers that "[t]he MRC's archive is packed with documentation of liberal bias from Peter Jennings."

Posted by Terry K. at 6:03 PM EDT
Updated: Friday, July 20, 2007 6:22 PM EDT
Bates Falsely Attacks Sun-Times Columnist Over Obama
Topic: NewsBusters

A July 20 NewsBusters post by Michael M. Bates offers a misleading defense of Mitt Romney's bashing of Barack Obama's support of age-appropriate sex education by misleadingly attacking a Chicago Sun-Times column and hiding details about Obama's plan.

Bates referred to the July 20 Sun-Times column by Lynn Sweet, which asserted that Romney "is twisting benign comments Obama made about sex education." Bates wrote: "Ms Sweet notes that Obama emphasized that sex education needs to be "age appropriate." Left unstated is what exactly that means." Bates later asked: "What about parents who don't want schools teaching these concepts? How easy would it be for them to opt out and would their children be stigmatized if they did?"

In fact, Sweet did explain what "age appropriate" sex education is: "Obama spokesman Bill Burton said Obama backs teaching youngsters about inappropriate touching by strangers. And Obama would let parents opt out of a sex education course."

Bates concludes: "Ms Sweet is wrong about how benign all this is." And Bates is wrong in failing to report all the facts in his attack on Sweet and Obama.

Posted by Terry K. at 4:59 PM EDT
Aaron Klein Bias Watch (Update)
Topic: WorldNetDaily

WorldNetDaily's Aaron Klein has been keeping up his right-wing biases of late:

-- A July 19 article repeats an attack on Israeli President Shimon Peres by the Rabbinical Congress for Peace, but failed to note that the group's right-wing leanings. Klein reported that the Rabbinical Congress for Peace asked for Peres to "repent" for calling on the Jewish state to evacuate strategic territory the they fear will be used by terrorists to attack Israel. Klein has offered no evidence that the congress ever asked Peres' predecessor, conservative Likud party member Moshe Katsav, to "repent" for his actions in a sex and rape scandal -- but as we've documented, Klein has all but refused to report on Katsav even as he repeatedly attacks Peres.

-- We've previously detailed how Klein is so desperate to attack Prime Minister Ehud Olmert that he did so from the left, painting him as a tool of Israeli business interests. A July 19 article serves up another take on that, asserting that "Nineteen families control one-third of Israel's economy, including much of the Jewish state's news media" and -- even more offensive to Klein -- "support major leftist Israeli organizations" and give "campaign contributions to Israeli Prime Minister Ehud Olmert and foundations associated with newly installed Israeli President Shimon Peres."

This comports with his complete abandonment of his onetime pledge to "report in an unbiased manner." Klein threw off those shackles of balance once and for all in a July 11 screed in which he ranted against "leftist" Israelis. The column was headlined "The Israeli left unmasked," but all that was really unmasked was Klein's identity as a biased, partisan journalist who can't be trusted to tell the full truth (as if we didn't already know that).

UPDATE: Klein also made an appearance on al-Jazeera, which WND links to but does not host (here and here). WND offers no explanation as to why one of its correspondents would appear on a channel that its founder and owner has called a "quasi-news, quasi-propaganda news service that isn't terribly useful" that has "connections with Islamist terrorists around the globe."

Posted by Terry K. at 9:39 AM EDT
Updated: Friday, July 20, 2007 4:42 PM EDT
How's NewsBusters Covering Plame Lawsuit Dismissal?
Topic: NewsBusters

A July 19 NewsBusters post by Noel Sheppard asks: "A federal judge has just dismissed Valerie Plame Wilson's lawsuit against members of the Bush administration. Will this be the lead story of this evening's newscasts?"

Well, probably not, since -- as Sheppard pointed out -- the lawsuit was dismissed on procedural issues, not on the merits of the case. The better question is: How will NewsBusters cover the dismissal? 

If early posts are any indication, it appears relevant issues will be ignored. Missing from Sheppard's excerpt of the article he linked to the fact that the judge who dismissed the suit stated that he did not rule on the merits of the case, and Plame's lawsuit "pose[s] important questions relating to the propriety of actions undertaken by our highest government officials."

Ken Shepherd, meanwhile, repeated another blogger's false claim that "the offending party, Richard Armitage, wasn't even involved in the suit" -- followed quickly by an update noting that Armitage was indeed a defendant. Shepherd also obsseses over "initial reports" from the Associated Press that omitted information he considered important, thus showing his cluelessness over how the AP and other wire services operate in regard to breaking news -- that is, the focus in initial reports is on getting the basic information itself out first, then fleshing out the story in later updates.

(Shepherd's mention of Armitage is a remnant of another obsession of his -- the false, absurd belief that because that because Armitage leaked Plame's name to Robert Novak, and Novak was the first to report it ahead of the reporters to whom Libby leaked, that Libby's leak somehow magically didn't happen.)

And the headline of Mark Finkelstein's post says all you need to know about it: "NY Times Headline on Plame Lawsuit Dismissal Doesn't Mention Her Name!"

Missing from all of these posts, though, was the revelation that the judge, John D. Bates, is a Bush appointee who has previously ruled in favor of Vice President Dick Cheney. Why should NewsBusters have noted this? Because its writers were, as we've documented, quite upset when news outlets didn't state that two judges who ruled against the Bush administration's "policy of holding a sleeper cell suspect at a military brig without redress in civilian courts" were Clinton appointees. If the judge's appointment history was relevant then, why is it suddenly irrelevant now?

UPDATE: Sometime overnight, the exclamation point was eliminated from Finkelstein's headline. 

Posted by Terry K. at 1:48 AM EDT
Updated: Friday, July 20, 2007 8:53 AM EDT
Thursday, July 19, 2007
The Procedural Maneuver That Dare Not Speak Its Name

Nathan Burchfiel's aversion to the word "filibuster" as it applies to Senate Republicans' blocking of attempts to set a withdrawal date for U.S. troops from Iraq continues in a July 19 article in which he again mentioned the Republicans' "procedural maneuver that would have required a 60-vote majority to end debate," but failed to note that the "procedural maneuver" is better known as a filibuster.

Indeed, when Democratic senators used the same "procedural maneuver" to block votes on Republican judicial nominees they didn't like, CNS was not shy about calling that a filibuster:

  • An Oct. 31, 2005, article described Judicial Watch's "lawsuit against the U.S. Senate over the use of judicial filibusters," further stating: "The Democrats used the threat of a filibuster -- unlimited debate that can only be stopped by a vote of 60 senators -- to convince the Senate's Republican leadership not to call for votes on the challenged nominees."
  • A June 24, 2003, article noted "the Democrats' strategy of filibustering judicial nominees they do not have enough votes to defeat."
  • A Feb. 5, 2003, article pondered whether Democrats "will launch a partisan filibuster against of those [judicial] nominees."
  • A Feb. 19, 2004, article stated that "a majority of voters" in a poll "rejected Senate Democrats' filibuster strategy against President Bush's judicial nominees."

See? CNS does know what "filibuster" means. Why won't it apply the word to Republicans?

Posted by Terry K. at 2:11 PM EDT
Updated: Thursday, July 19, 2007 2:15 PM EDT

Newer | Latest | Older

Bookmark and Share

Get the WorldNetDaily Lies sticker!

Find more neat stuff at the ConWebWatch store!

Buy through this Amazon link and support ConWebWatch!

Support This Site

« July 2007 »
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Bloggers' Rights at EFF
Support Bloggers' Rights!

News Media Blog Network

Add to Google