ConWebBlog: The Weblog of ConWebWatch

your New Media watchdog

ConWebWatch: home | archive/search | about | primer | shop

Monday, April 18, 2011
WND's Klein Spreading Falsehoods About Obama Adviser
Topic: WorldNetDaily

On his April 17 WABC radio show, a clip of which is posted at WorldNetDaily, Aaron Klein misleadingly asserted that Obama adviser Samantha Power "gave an interview in 2008 where she wanted to bring a mammoth protection force -- pay attention -- to the Palestinian territories." (10:45 in the posted clip.)

First, Klein gets the date completely wrong: the interview was in 2002, not 2008. Second, he falsely portrays the context of Power's statement. Power was not advocating an invasion of Israel, as Kleinn suggested; rather, her reference to a "mammoth protection force" was in response to a hypothetical question about a move toward geoncide by "one party or another" in the Israeli-Palestinian conflict and the size of the peacekeeping force that would be needed to stop a genocide from happening.


Posted by Terry K. at 8:12 PM EDT
MRC's Graham Can't Tell Difference Between Swear Word, Personal Insult
Topic: NewsBusters

The Media Research Center's Tim Graham abhors certain F-words. Other ones, not so much.

In an  April 15 NewsBusters post, Graham complains that basketball star Kobe Bryant "an amazing $100,000 fine" for uttering the "gay F-bomb" at a referee. Even worse, Graham says, the New York Times "approvingly published gay activist John Amaechi on its Off the Dribble blog begging Bryant not to challenge the fine."

Not only did the Times not "find room to consider that Bryant's fine was excessive," Graham huffed, it "was delighted when the Second Circuit Court of Appeals ruled in favor of the TV networks and against FCC fines for fleeting profanities on broadcast TV."

Can Graham really not tell the difference between a swear word and a personal insult? Or is Graham totally down with personally insulting gays? He might want to clear that up.


Posted by Terry K. at 12:29 PM EDT
AIM Still Pushing 'Third Terrorist' Conspiracy
Topic: Accuracy in Media

An April 14 Accuracy in Media column by Wes Vernon keeps up his previously conspiracy-mongering over the idea that a third person was involved in the 1995 Oklahoma City bombing. As we wrote the last time Vernon pushed this at AIM, there's no logical reason for the FBI to ignore the alleged Middle Eastern connection to the bombing that Vernon is pushing.

In his new column, Vernon can't decide whether to trust bombing co-conspirator Terry Nichols. First, Vernon touts how Nichols has claimed that "the Middle Eastern-looking 'John Doe 2' does exist," he dismisses Nichols' claim that there's no reason to read anything into the fact that Nichols and 1993 World Trade Center bombing mastermind Ramzi Yousef are housed in the same prison, claiming: "A stranger landing from Mars could perhaps be excused for asking — given the abundance of maximum security prisons in the U.S. — why it was necessary to incarcerate Nichols and Yousef in the same one — considering the credible information of their collaborative history in the Oklahoma City terrorism."

Vernon again promotes the work of Jayna Davis, who wrote a WorldNetDaily-published book on the case and again clings to the idea that the FBI never investigated the "third terrorist" theory, claiming that "If the FBI were doing its job, its agents would be all over the local authorities in Quincy, Massachusetts, demanding that [Hussain] Al-Hussaini not be released from the lock-up on charges stemming from an alleged beer-bottle brawl March 9." Al-Hussaini is the purported "third terrorist" Vernon is obsessing over.

But as Salon reported in 2002, Davis tried to implicate Al-Hussaini in 9/11 because he once worked at Boston's airport, where two of the four hijacked flights originated,. But he worked there four years prior to 9/11, and critics said Davis was using a single quote out of context to make the connection.

Vernon claims that "Twenty-two witnesses had linked Timothy McVey [sic] with Hussain Al-Hussaini, and the FBI authorities did not even try to interview Al-Hussaini." But according to Salon, Davis said she had "22 sworn affidavits from witnesses who link Middle Eastern men collaborating with McVeigh and Nichols during various stages of the bombing plot, including seven witnesses who place al-Hussaini in McVeigh's company before the bombing."

Vernon seems to be inflating Davis' dubious story beyond where even she took it.


Posted by Terry K. at 8:58 AM EDT
Sheppard Pushes Myth That Federal Money To Planned Parenthood Is 'Fungible'
Topic: NewsBusters

Noel Sheppard used an April 14 NewsBusters post to fire off a snappy retort at someone who pointed out that federal money paid to PLanned Parenthood doesn't pay for abortions:

It really is funny how liberals don't understand the concept of money being fungible.

Taxpayers opposed to federally funded abortions have absolutely no certainty that money supposedly going to Planned Parenthood for procedures other than abortions don't end up directly or indirectly doing exactly what it's not legally allowed to.

Sheppard offered no evidence to support his claim that federal money paid to Planned Parenthood is "fungible" -- perhaps because there isn't any. As former Planned Parenthood official Clare Coleman wrote:

Opponents of Planned Parenthood insist that giving the organization federal dollars allows it to spend other money in its budget to provide abortions. That is not possible — there is no other money.

Title X is a federal grant program that exists solely to help low-income and uninsured people access contraceptives and sexual health care; 5.2 million people use the program annually. But Congress has never appropriated enough money to take care of the estimated 17 million Americans who need publicly funded family-planning care. There always are more patients than subsidies.

Further, a Title X grant is designed to help with costs, not to fully cover them. So family-planning programs are required to find other money to support the Title X project — not the other way around. For patients who qualify for Medicaid, reimbursement rates for reproductive health services are lower than the cost of the care. A typical family-planning visit might cost upward of $200, including the exam, lab tests and contraceptive method, but the Medicaid reimbursement rate may be as low as $20.

Will Sheppard report these facts to his readers? It can be assumed with a high degree of metaphysical certitude that he won't (to quote yet another of his favorite cliches).


Posted by Terry K. at 12:59 AM EDT
Sunday, April 17, 2011
CNS Ignores Walker's Admission on Collective Bargaining
Topic: CNSNews.com

An April 14 CNSNews.com article by Christopher, reporting on Wisconsin Gov. Scott Walker's testimony before a congressional committee, highlights Walker's claim that collective bargaining is not a human right.

Missing from Goins' article, however, was a more important admission Walker made in his testimony: that the gutting of collective bargaining and other union rights for Wisconsin state employees that he promoted as a way to, as Goins quoted him saying, "make sure we can balance future budgets," doesn't save any money for the state.

Interestingly, Goins' article (as do all other CNS articles these days) concludes with a plea for donations, claiming, "We at CNSNews.com can only produce hard-hitting stories like these with your support." Ignoring certain facts because they're inconvenient to CNS' right-wing narrative isn't exactly "hard-hitting."


Posted by Terry K. at 1:17 PM EDT
Beck Gets The Coveted Larry Klayman Endorsement
Topic: WorldNetDaily

In his April 16 WorldNetDaily column, Larry Klayman gives the thumbs-up to someone almost as conspiratorially minded as he is -- Glenn Beck:

More than any other political commentator and analyst on television – and frankly, I can think of no one else – Glenn speaks intelligently from his heart and does not worry about the consequences of what he "teaches" the American people.

This is not a fluff column, and there is no ulterior motive for my observations about Glenn's departure from Fox News. But for those of you who watch Fox News, as I also do from time to time, there was a world of difference between Glenn's show and the other prime-time shows. He is a pure ideologue, in the best sense of the word. If he sometimes was perceived as going over the top, it was obvious that it was because he believes in his own words. And his words were unique among Fox News' hosts, and certainly even more so from other cable hosts on other networks.

Like me, Glenn believes not only that President Barack Hussein Obama is anti-white, anti-Christian and anti-Semitic, but that he is part of a broader conspiracy – the "great left-wing" conspiracy – to reduce our nation to ashes, only to refashion it and have it rise up as a great socialist state, which has ceded its sovereignty to the "New World Order." George Soros, the tycoon ultra-leftist philanthropist, is part of this conspiracy, which is evil in Glenn's and my estimations. Soros is a Jew, and he and his father did sell out their own people to the Nazis during World War II – and regrettably continue to do so with Israel. That Glenn would say this straight up is more than brave given the leftist Jewish domination and bent in the mainstream media; it is necessary to understand the mentality and goals of those who support Obama and leftist Democrats these days. Soros goes hand in hand with the other subversive ultra-leftists, domestic terrorists and black Muslims that Obama has associated with over the years, and with whom he still associates – people like Rev. Jeremiah Wright, Rev. Louis Farrakhan and Bill Ayers.

In short, Glenn honestly believes that Obama and his friends intend to destroy the United States of America as we know it! I do too!

Klayman proves to be at least as factually challenged as Beck, invoking the same false slur that Soros was a Nazi collaborator.

Klayman also displays his petty side by claiming that Fox News and Andrew Napolitano stole his act:

Recently, Fox News has "taken" the name Freedom Watch to benefit itself and trade on my supporters and followers. Judge Anthony Napolitano's show borrows much from the themes of my Freedom Watch, whose name originally was conceived of by the executive producer of "West Wing," Aaron Sorkin, who a created the semi-fictitious character Harry Klaypool after me during the 2000 maiden television season. While imitation is the sincerest form of flattery, unfortunately the image of Judge Napolitano spewing my themes and ideas is not comforting, particularly since I candidly don't think he truly knows what he is talking about much of the time, even if his coif is "unique."

Jealous much, Larry?


Posted by Terry K. at 12:35 AM EDT
Saturday, April 16, 2011
Gay Derangement Syndrome Watch
Topic: WorldNetDaily

Back in February of 2010 it became rumored that retired federal Judge Vaughn Walker – who presided over the case at the District level – was a practitioner of the homosexual lifestyle. It was further reported that he had a longtime male lover. Judge Walker refused to confirm or deny the rumors. At the time I was one of the few people to publicly call for his recusal. It’s inexplicable that attorneys defending Prop 8 didn’t make such a motion.

With Judge Walker’s recent admission that he does in fact practice homosexuality, the case for recusal has been proven. His ruling on the Prop 8 case should be immediately vacated as he possessed both an incontrovertible and disqualifying conflict of interest.

[...]

A few proponents of so-called “gay marriage” have slapped me in the face with the following red herring: “Why, using your logic a heterosexual judge would also have to recuse himself. No judge could ever preside over a case involving same-sex ‘marriage.’”

This is apples-to-oranges nonsense. On a case concerning the novel question of radically redefining marriage to include same-sex pairs, a heterosexual judge, by definition, would not possess a personal “interest that could be affected substantially by the outcome of the proceeding.” A heterosexual judge is precisely what federal law requires under such circumstances. 

-- J. Matt Barber, April 15 CNSNews.com column


Posted by Terry K. at 10:27 AM EDT
Updated: Saturday, April 16, 2011 9:48 PM EDT
Aaron Klein's Conpsiracy Theory: Obama Will Add No-Fly Zone Over Gaza
Topic: WorldNetDaily

An April 11 WorldNetDaily article invents out of whole cloth a conspiracy theory: that President Obama will impose a no-fly zone over the Gaza Strip.

What evidence does Klein have for this? None. All he offers is is usual guilt by association:

Arab League Secretary General Amr Moussa served on the committee that invented the military doctrine used by President Obama as the main justification for U.S. and international airstrikes against Libya, WND has learned.

The discovery is particularly pertinent because on Sunday Moussa announced during a special meeting in Cairo that the Arab League plans to press the U.N. to impose a no-fly zone over the Hamas-controlled Gaza Strip similar to the one imposed now on Libya.

That's it. That's all he has. Yet the headline on Klein's article reads, "Is this Obama's next target after Libya?"

And some people wonder why WND should be taken seriously.


Posted by Terry K. at 12:59 AM EDT
Friday, April 15, 2011
Newsmax Can’t Quite Nail Down What Trump Will Be Announcing
Topic: Newsmax

We've documented how Newsmax's Ronald Kessler has been one of the chief promoters of Donald Trump's presidential aspirations. Kessler's flattering treatment of Trump and his family appears to be part of a mutually beneficial relationship between the two -- Kessler has detailed a weekend spent at Trump's Palm Beach estate. But Kessler has had a problem nailing down exactly what step Trump will take next and where he got it.

A Newsmax column by Kessler, with the timestamp of 9:51 a.m. on April 13, asserted that Trump "plans to say" on the May 15 season finale of his show The Celebrity Apprentice that "he will be holding a press conference in the next few days. At that press conference in the Trump Tower in New York, Trump will be announcing his candidacy for the presidency."

kessler1

That column disappeared a few hours later. Then, a column with a 7:45 p.m. timestamp appeared, slightly altering Kessler's claim to read that "Trump will be announcing whether he will run for the presidency." This version changed the date of the Celebrity Apprentice finale to May 22 and altered the headline to pronounce the claim an "exclusive":

kessler2

Even though that column remained live as of this writing, a new Kessler column appeared, with the timestamp of 9:24 a.m. on April 14. This version deleted "Exclusive" from the headline and more extensively edited Kessler's claim about the Trump Tower press conference: "Although Trump refuses to confirm what he will announce, sources close to the real estate titan tell me that at that press conference Trump will be announcing his candidacy for the presidency."

kessler3

The sourcing is new; Kessler had previously asserted it without stating where it came from.

Kessler's claim that Trump would announce something on The Celebrity Apprentice finale remained constant throughout all three versions, but statements from Trump and his camp -- as opposed to the anonymous sources Kessler is citing -- have been less than definitive. Mediaite reported that Trump said on a radio show that he's not actually allowed to announce such a thing on The Celebrity Apprentice, and he doesn't know from where rumors to the contrary came. Meanwhile, Trump aide Michael Cohen told Bloomberg that Trump "may" announce something.

To recap: It took Kessler three tries to nail down his claim, and there are still questions about what Trump will do. It looks like there's no love lost; Trump is still tight enough with Newsmax to invoke its meaningless opt-in poll promoting his presidential prospects in an interview with Time magazine (which Newsmax is promoting in turn under the headline "Trump: Newsmax Poll Proves I'm Legit for 2012").

(Cross-posted at Media Matters.)


Posted by Terry K. at 3:44 PM EDT
WND Admits It's Advising Trump On Birther Stuff
Topic: WorldNetDaily

We've previously documented how Donald Trump's birtherism hews strangely close to what WorldNetDaily has been doing for the past few years. Turns out there's a reason for that: WND is advising Trump.

From an April 14 Politico post by Ben Smith:

My colleague Kendra Marr reports that WorldNetDaily's birth certificate aficionado Joseph Farah has been on the phone with Donald Trump every day this week.

"We've have been speaking quite a bit,” he said.

Farah is enthused that the mainstream media is finally listening. “"It's irresistible theater, but he's actually winning support,"” he said.

WorldNetDaily first reached out to Trump as soon as he started publicaly talking about the conspiracy, offering to give him a birther primer and answer any questions about the topic. “"His people were very quick to respond,"” he said.

Farah has advised Trump to simply ask, “"Where is the birth certificate?"” The Donald's recent claim that Obama’s grandma in Kenya is on record saying he was born in Kenya is just troublesome, Farah said.

"When you start making assertions and ‘grandma said,’” you start getting yourself in a bind," Farah said. "I'm not sure that's what grandma said. That’s fuzzy."

WND has made numerous false claims on the birther issue -- including that Obama's grandmother said Obama was born in Kenya and that Obama's campaign has spent $2 million to defend the president from birther lawsuits -- so Farah may not be the most trustworthy source for Trump to be cribbing from.


Posted by Terry K. at 10:27 AM EDT
CNS' Jeffrey Falsely Assigns Deficit Blame -- Again
Topic: CNSNews.com

Terry Jeffrey writes in an  April 13 CNSNews.com article, under the headline "Obama's Increasing Federal Debt $1,148 Per Month Per Household—Enough to Buy a Car or Pay Tuition at State College":

Under President Barack Obama, the federal debt has been increasing at a rate of $1,148 per month per American household.

Overall, according to the U.S. Treasury, the federal debt increased by $3,646,116,554,704.36 between Jan. 20, 2009, when Obama was inaugurated, and April 13, 2011, when he gave a major speech announcing a plan to deal with the debt.

Jeffrey, as we pointed out the last time he did this, is falsely attributing responsibility for all deficits since Obama took office to the Obama adeministration. In fact, much of the fiscal year 2009 deficit was driven by actions (like TARP and the Bush tax cuts) that occurred under the Bush administration.


Posted by Terry K. at 8:34 AM EDT
Smackdown! Salon vs. WND
Topic: WorldNetDaily

We've detailed how WorldNetDaily's Joseph Farah got all pissy with Salon's Justin Elliott for 1) pointing out that WND has supplied no evidence to support its claim that the entirety of the $2 million or so the Obama campaign has spent on lawyers since the 2008 election has gone toward fighting birther lawsuits, and 2) making a reasonable request that WND issue a formal correction to Jack Cashill's false claim that Obama was Photoshopped into a picture of his grandparents. The war of words between WND and Salon has dramatically escalated in the past 24 hours.

WND sent smearmongers Aaron Klein and Brenda J. Elliott to go spelunking into Justin Elliott's past to try and dig up some dirt. All they could come up with was that he "has been a contributor to a think tank deeply tied to the White House that is funded by billionaire philanthropist George Soros." Read: He once wrote for the Center for American Progress' Campus Progress blog. They even perused Elliott's college newspaper work for evidence of ... something, apparently shocked to discover that he once argued that there are too many "white" editors on the staffs of college newspapers.

Salon responded to the invasion of privacy in kind by letting Alex Pareene take a whack at WND's petulant behavior:

WND was, I guess, not happy with my colleague's coverage of its unhappiness, because today it attempted to smear him in two separate but equally amusing articles. The first, by Farah himself, is just a lot of words calling Elliott a punk while never once actually acknowledging that WND's "$2 million" figure is false. No, WND is right because its "investigation" into the matter is a three-part series, and no one can possibly be wrong at such great length.

The best part of Farah's commentary is when he argues that Elliott is wrong and WND's reporter is right because of their respective bios. While Elliott has merely written for various places, WND's reporter was in the Army and is "one of the most remarkable young women I have ever met." Take that, Justin: Joseph Farah doesn't think you're remarkable!

The real meat of WND's response, though, is in this post that "reveals" Justin Elliott's ties to ...  George Soros. See, Elliott contributed to CampusProgress.org, which is published by the Center for American Progress, a liberal think tank founded with money from George Soros. So ... Soros! Ooga booga!

This investigation was written by Aaron Klein, who is WND's Jerusalem Bureau Chief. Oh, and: "With research by Brenda J. Elliott." It took two people, one of them a foreign correspondent, to Google Justin. Just like how it took two people to edit Barack Obama's Wikipedia page to include birther conspiracy theories and then write a story accusing Wikipedia of bias after people removed those edits, which is something Mr. Klein and a "researcher" did in 2009.

Pareene then dismantled WND's history of self-discrediting behavior:

WorldNetDaily is a magnet for the dumbest, dullest wingnuts in America. Even its lawyer is a buffoon. Last year, WND sued the White House Correspondents' Association because WND's disreputable conspiracy website was only given one table at the Correspondents Dinner. (They do have a White House correspondent, actually. It's Les Kinsolving, a tragicomedy of a man who is invited to briefings solely to be called on when the press secretary wants to answer a stupid question about who wrote the president's memoir instead of a serious question about reality.) Anyway, their lawyer was Larry Klayman, who is not allowed to appear before courts in much of the United States because of his "total disregard for the judicial process."

Here is a story from WorldNetDaily: "Soy is making kids 'gay.'" It is in six parts. The original headline was "A devil food is turning our kids into homosexuals." WorldNetDaily demands your respect! It is a serious news organization!

[...]

There is no end to the idiotic things printed at WorldNetDaily. Here's Obama's Kenyan birth certificate. Here's a piece on how al-Qaida is sneaking nukes into the U.S. through the unsecured Mexican border in tandem with street gangs. Here's white supremacist Vox Day asking why the media refuses to report that a mentally ill person claims to have had gay sex with Barack Obama.

WorldNetDaily knows its (large!) audience of halfwits will eat up any garbage it's served, and, better yet, the rubes will buy any trash that's for sale. (Tea-stained flags, anyone?)

Thanks to that substantial audience of the nation's stupidest and most fearful elderly people, WND is actually an influential member in good standing of the conservative movement; the RNC rents its massive email list. Because of that usefulness to the party, Farah and his buddies are allowed to persist in the delusion that they are sane and perhaps even respectable. But everyone knows they're frauds and crackpots. It takes five minutes of reading that bottomless repository of feverish bullshit to figure that out.

How will Farah react to someone who reflects his own behavior back at him? We can hardly wait to see.


Posted by Terry K. at 12:15 AM EDT
Thursday, April 14, 2011
Newsmax Spins Paper's Reference to Walker Interview Into Newsmax Endorsement
Topic: Newsmax

An April 12 Newsmax article cheerfully states:

When Wisconsin’s top paper inquired about the whereabouts of Gov. Scott Walker this week, they turned to one of the leading political news websites in the nation.

“Who knew that Gov. Scott Walker had headed out on a national tour to help raise money for Republican senators facing possible recalls?” a story in the Milwaukee Journal asked Tuesday.

The answer: “Newsmax did.”

The story went on to detail the revelations in Newsmax’s exclusive interview with Walker Friday. In the story, Walker discussed his national tour to drum up support for his fight against powerful unions seeking to set back his efforts at budgetary reform.

But Newsmax missed the point -- presumably deliberately, to maximize the self-promotion -- of what was written at the Milwaukee Journal Sentinel (Newsmax got the newspaper's name wrong). A newspaper blog post was highlighting the Newsmax interview because it was the first evidence most people in Wisconsin had that Walker had left the state. The post continued:

So where is Walker going as part of this national tour? Who went with him to Florida? Did he hold any fundraisers for his own campaign while there?
 
Walker's campaign isn't saying.
 
In a statement issued by a staffer at the Republican Party, the governor's campaign refused to answer any of those questions, saying only that Walker is defending the Republican senators "who stayed in Wisconsin and stood up for middle class taxpayers by making the tough choices to balance our budget."

Not a word inthe Newsmax article about Walker's refusal to disclose what apparently private activities he may be doing on the state's dime.


Posted by Terry K. at 10:08 PM EDT
Who’s The No. 1 Promoter Of Trump 2012? Newsmax!
Topic: Newsmax

Donald Trump has more than Fox News to thank for creating buzz around his testing the waters for a presidential campaign (and associated spreading of discredited birther conspiracy theories about President Obama). Newsmax was an early and enthusiastic promoter of Trump’s presidential ambitions, and a Newsmax reporter helped pave the way for Trump to speak at a major conservative get-together.

Read the rest at Media Matters.


Posted by Terry K. at 4:48 PM EDT
NewsBusters Fact-Check: Kyl Misquoted Saying A Different False Claim
Topic: NewsBusters

Matt Hadro turned a sad little bit of "fact-checking" in an April 8 NewsBusters post: that Sen. Jon Kyl was accused of making a different false claim than the one he made.

During an interview of Planned Parenthood president Cecile Richards, CNN anchor Deborah Feyerick not only failed to ask Richards any tough questions about federal funding of the organization, but entirely misquoted the claim of Sen. Jon Kyl (R-Ariz.) that 90 percent of Planned Parenthood services are abortions.

Feyerick began the segment attributing to Kyl a bizarre claim that 90 percent of Planned Parenthood's funding goes to abortions. Obviously, that was red meat for Richards who dismantled the faux statement claiming that no federal funding goes to abortions.

The following is what Sen. Kyl said on the Senate floor: "Everybody goes to clinics, to hospitals, to doctors and so on. Some people go to Planned Parenthood. But you don't have to go to Planned Parenthood to get your cholesterol and your blood pressure checked. If you want an abortion, you go to Planned Parenthood, and that's well over 90 percent of what Planned Parenthood does."Sen. Kyl did not say that 90 percent of funding goes to abortions at Planned Parenthood, but that 90 percent of its services are abortions, another argument entirely.

Hadro doesn't mention that the claim he insists Kyl actually made is wrong too. As PolitiFact details, Kyl's claim that abortion is "well over 90 percent of what Planned Parenthood does" is egregiously false on the basis of total services the group provides; on a per-client basis, abortion makes up only 3 percent of services.

Even the aggressively anti-abortion website LifeNews, has to resort to such far-out comparisons as abortion to adoption referrals or prenatal care to come up with any ratio that approximates the 90-percent figure Kyl cited -- and it still wouldn't prove Kyl correct, however much it purports to divine the "intent of Kyl's remarks."

Hadro also calls the claim that no federal money Planned Parenthood receives goes toward abortion a "faux statement," but he offers no evidence to back it up -- perhaps because that itself is a faux statement. The federal government has long mandated that no federal funding go toward abortion.


Posted by Terry K. at 11:50 AM EDT

Newer | Latest | Older

Bookmark and Share

Get the WorldNetDaily Lies sticker!

Find more neat stuff at the ConWebWatch store!

Read my blog on Kindle

Support This Site

« April 2011 »
S M T W T F S
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Bloggers' Rights at EFF
Support Bloggers' Rights!

News Media Blog Network

Add to Technorati Favorites

Add to Google

Subscribe in Bloglines

Add to My AOL

Add ConWebBlog: The Weblog of ConWebWatch to Newsburst from CNET News.com